کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318393 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید قابلیت دارد

کاربران ویندوز، به ویژه علاقه‌ مندان یا کاربران حرفه‌ای، دوست دارند سیستم عامل خود را دستکاری و تنظیم کنند. چندین برنامه شخص ثالث وجود دارد که به کاربران امکان انجام این کار را می‌دهد، اما خود ویندوز نیز چندین برنامه و ابزار داخلی بومی را ارائه می‌دهد که از نظر قابلیت‌ها بسیار غنی هستند.

 

ویندوز بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید قابلیت دارد

 

در حالی که اکثر کاربرانی که با سیستم عامل ویندوز آشنا هستند از این موارد آگاه هستند، مایکروسافت می‌داند که همه به اندازه دیگران خبره نیستند. بنابراین، این شرکت یک صفحه پشتیبانی جدید در وب‌ سایت رسمی خود منتشر کرده است که تمام این برنامه‌ ها را با جزئیات توضیح می‌دهد و به کاربران ایده مختصری از کارکرد و نحوه دسترسی به آن‌ها می‌دهد.

این لیست با برنامه تنظیمات شروع می‌شود که رایج‌ ترین مکان برای کاربران برای تنظیم نحوه پیکربندی دستگاه‌ های خود است. مایکروسافت همچنین آن را به عنوان "برنامه اصلی برای سفارشی‌ سازی و مدیریت تنظیمات ویندوز" تعریف کرده است و این مطمئناً درست است، زیرا اکثر گزینه‌ های مدیریت اولیه ویندوز را می‌توان در اینجا یافت.

برای باز کردن تنظیمات، می‌توانید از یکی از روش‌ های زیر استفاده کنید:

  1. روی شروع راست کلیک کرده و تنظیمات را انتخاب کنید.
  2. از میانبر صفحه کلید +I استفاده کنید.

 

پس از تنظیمات، ما Task Manager را داریم که به کاربران کمک می‌کند تا استفاده از منابع سیستم خود، مانند CPU، RAM، GPU و موارد دیگر را نظارت کنند، اگرچه ممکن است گاهی به دلیل برخی از اشکالات زیربنایی، نادرست باشد. همچنین به مدیریت برنامه‌ هایی که هنگام شروع ویندوز اجرا می‌شوند کمک می‌کند. Task Manager همچنین گزینه "باز کردن مانیتور منابع" را دارد که بینش بیشتری در مورد نظارت بر سیستم ارائه می‌دهد.

برای باز کردن Task Manager، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. روی شروع راست کلیک کرده و Task Manager را انتخاب کنید.
  2. از میانبر صفحه کلید CTRL+SHIFT+ESC استفاده کنید.

 

بعد از آن، ما Computer Management را داریم که شامل چندین گزینه دیگر مانند Device Manager، Disk Management، Event Viewer و موارد دیگر است و آن را شاید جامع‌ ترین برنامه مدیریت اجزای سیستم موجود در ویندوز می‌کند.

برای باز کردن کنسول Computer Management، می‌توانید از یکی از روش‌ های زیر استفاده کنید:

  1. آن را در منوی شروع جستجو کنید.
  2. روی شروع راست کلیک کرده و Computer Management را انتخاب کنید.
  3. از میانبر صفحه کلید +R استفاده کنید، compmgmt.msc را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

 

پس از آن، مایکروسافت در مورد Event Viewer صحبت می‌کند که ورودی‌ ها و گزارش‌ های دقیقی از خدمات و فرآیند های ویندوز و همچنین سایر برنامه‌ ها را ارائه می‌دهد. این غول فناوری همچنین به Control Panel اشاره می‌کند، اگرچه سرانجام تأیید کرده است که در حال حذف شدن است و برای مدت طولانی‌تر در دسترس نخواهد بود.

 

بعد از آن System Configuration قرار دارد و یک ابزار اصلی دیگر است که به تنظیم ویندوز مطابق میل ما کمک می‌کند. مشابه Task Manager که به ما امکان می‌دهد برنامه‌ های شروع را تنظیم کنیم، System Configuration گزینه دستکاری برخی از تنظیمات مربوط به بوت مانند انتخاب نوع شروع مورد نظر ما یا درایو بوت را دارد.

برای باز کردن System Configuration، می‌توانید از یکی از روش‌ های زیر استفاده کنید:

  1. آن را در منوی شروع جستجو کنید.
  2. از میانبر صفحه کلید +R استفاده کنید، MSConfig را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

 

System Information بعد از آن قرار دارد و همانطور که از نام آن پیداست، به کاربران اجازه می‌دهد تا جزئیات سخت‌ افزار و سایر اطلاعات اجزای مختلفی که رایانه دارد را بررسی کنند. با استفاده از "msinfo32" می‌توان برنامه System Information را اجرا کرد.

 

پس از System Information، مایکروسافت احتمالاً دو ابزار قدرتمندتر ویندوز، Registry Editor و Local Group Policy Editor را فهرست می‌کند. به همین دلیل است که یک دیوار بزرگ از متن وجود دارد که کاربران را از دستکاری این تنظیمات در صورت عدم آشنایی هشدار می‌دهد.

 

Registry در واقع یک پایگاه داده ویندوز است که تنظیمات مختلف پیکربندی را برای سیستم عامل و برنامه‌ ها ذخیره می‌کند. این با Windows NT معرفی شد و بیشتر فایل‌ های مبتنی بر متن INI و/یا BAT که در نسخه‌ های قبلی ویندوز مانند Windows 3.x و فایل‌ های پیکربندی MS-DOS، مانند Autoexec.bat و Config.sys استفاده می‌شد را جایگزین کرد.

به نوعی، Local Group Policy Editor شبیه به Registry Editor است زیرا مورد اول برای مدیریت تنظیمات مختلف شیء سیاست گروه محلی (GPO) استفاده می‌شود.

برای باز کردن Registry Editor، می‌توانید از یکی از روش‌ های زیر استفاده کنید:

  1. آن را در منوی شروع جستجو کنید.
  2. از میانبر صفحه کلید +R استفاده کنید، regedit را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

 

برای باز کردن Local Group Policy Editor، می‌توانید از یکی از روش‌ های زیر استفاده کنید:

  1. آن را در منوی شروع جستجو کنید.
  2. از میانبر صفحه کلید +R استفاده کنید، gpedit.msc را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

 

مایکروسافت لیست خود را با Advanced System Settings پایان داده است که به کاربران امکان دسترسی به تنظیمات اضافی را می‌دهد که در Control Panel یا برنامه تنظیمات موجود نیست. همانطور که از نام آن پیداست، عمدتاً برای کاربران پیشرفته یا متخصصان فناوری اطلاعات مفید است.

برای باز کردن Advanced System Settings، می‌توانید از یکی از روش‌ های زیر استفاده کنید:

  1. آن را در منوی شروع جستجو کنید.
  2. از میانبر صفحه کلید +R استفاده کنید، SystemPropertiesAdvanced را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50805 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/01 تعداد مشاهده: 557
سافت گذر